streda 28. novembra 2012

Deň 3

Všetko končí..ide sa do školy....štrajku odzvonilo

Zajtra je môj jediný deň kedy sa budem učiť...piatok znova voľno....
Prípravy na stužkovú vrcholia...to, čo sme včera vytvorili sa dnes dosť okomentovalo, takže som zvedavá, či sme znova na začiatku alebo ani nie...uvidíme....

Dneska som mala plány spojené z cestou do BA...avšak o pol 11 večer sa mi zmenili a dnešok som zvládla normálne...nič nerobením


Avšak môžem sa pochváliť..viem prvý monológ :D...už 2 body si môžem odčiarknuť...
Čo vy? Mali ste dnes ešte štrajk? Ako ste prežili tieto dni? (budem rada za každé info :D)
Vaša maturantka :D

3 komentáre:

  1. my sme štrajkovali iba v pondelok :) a pozývam ťa ku mne na giveaway :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stužková bude skvělá :) rozhodně!
    my štrajk neměli!! :D
    a gratuluju, že už umíš prvý monolog :) jen tak dál

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Maturantko, tak si pročítám tvůj blog, zjišťuju, že umíš skvěle psát a přeju ti, ať to všechno klapne. Protože jak píšeš: Life is the best. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť