utorok 6. novembra 2012

Trip to Bratislava

Ja viem bolo to už pred 2 týždňami, ale nemala som čas. Tak vám to dnes pekne celé porozprávam :D
Zacalo sa to už v piatok poobede kedy sa zrazili dva vlaky pri Vinohradoch. Určite ste to všetci spozorovali. Bola som plná strachu, aby som neprišla neskoro.... ( našťastie som neprišla)
Ráno ma prekvapilo krásne upršané počasie...nič lepšie si človek nevie priať. Do Blavy ide ráno rýchlik z Košíc a práve na ten som čakala. Prišiel na čas :D
Do BA som prišla okolo 10....kúpila som si lístoček, počkala na bus 93 a už som frcala v teplučku. Nebolo to však na dlho, pretože na Zochovej som vystúpila. Išla som na konzultácie na VŠMU. Vystúpila som. Pozrela sa okolo seba, no nikde som nevidela Svoradovu ulicu. Chvalabohu, že existujú google mapy a ja som sa zorientovala. Príjemná atmosféra divadelnej fakulty ma privítala už od dverí... Ten pocit, že sem patríte m ovynul a bola som v 7 nebu. Zaviedli nás do jednej miestnosti, kde nám začali vysvetľovať všetko, co potrebujeme na prijmacky...bola som celkom prekvapená...lebo je toho dost :D , ale ja to zvldanem. Zoznámila som sa s fajn babami. Jednej som dala aj na seba kontakt, ale bakši zabudla. Veď sa stretneme na prijmackach... Jedine, co viem tak sa volá Daniela...a je blondyna...a z Košíc..tuším...ak to citas tak sa mi ozvi prosím...
Ako vždy aj na túto tripku som si pribalila knihu tentoraz to nemohlo byť nič iné ako divadelná hrá a to Čakanie na Godota od Samuela Becketta...perfektná kniha...odporúčam...
Naspäť som šla poschodovym vlakom...osobakom....s 20 minútovým meškaním....super :D
Vaša maturantka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára