nedeľa 9. decembra 2012

Denník maturantky - O čo ste prišli...

Prešiel týždeň od môjho posledného príspevku.. Konečne som si našla čas sa aj vám venovať, čo sa stalo za tento týždeň? Keď rozkliknete, tak uvidíte....:D
Posledne som vám písala o zhone pred stužkovou 4 a 5 deň prebehol ako voda a my sme sa už museli pripravovať na stužkovú...
Stužková !!!!
Presne tak...sobota a je to tu. Všetko na čo sme sa pripravovali 2 týždne sa stáva skutočnosťou. Už to nemôžme nijako zastaviť. Keď som o pol 5 večer vstúpila do budovy UCM, tak som žasla. Bolo to tam úplne iné ako v stredu, keď sme sa tam boli pozrieť...bolo to také slávnostné




A nielen to aj my sme boli slávnostný. Taký aký nikdy predtým sme neboli. Konečne dospelý....Neverili sme, že to tak rýchlo prešlo. Osem rokov na jednej škole a už je to za nami. Veď aj teraz si pamätám ako som vchádzala na gympel plná strachu a očakávaní....


Aký sme? Pekný, že?
A teraz chvíľa pravdy...ukážem vám moju fotku :D...nezabudnite mi napísať, čo si myslíte :D

Tak toto som ja a moja veľká chvíľa na stužkovej.. Neuveriteľne som sa zabavila a verím, že aj všetci ostatní....profesori a profesorky boli nadšené a my tiež...takže nezabudnuteľný. Budem si to dlho pamätať :D
Ešte sa vám podelím s tortičkami. Mali sme extra výhody, lebo veľká bola síce čokoládová, ale malé boli podľa toho aké sme chceli, či už dobošové, čokoládové alebo punčové....

Je zaujímavé sa vracať myšlienkami na ten deň...ako sa ukázalo, kto má a kto nemá chrbtovú kosť...:D


To neuveríte, ale 3.12.1994 som sa narodila v Trnavskej nemocnici....Mám 18...už som dospelá a celkom ma prekvapuje ako moji rodičia zmenili názor.....s nimi som to oslávila pohárom slivovice...no nedáte za to niečo? Aj darčekmi som bola celkom prekvapená....ipad mini....som rada...taká pekná vecička do kabelky :D

A čo vám ešte povedať? Ako napadol prvý sniežik tak aj ja som prišla o hlas....Teraz sa liečim..a zajtra nás čaká škola...:(
XOXO vaša maturantka :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára