streda 21. novembra 2012

Denník maturantky 21.11

Už sa to blíži. Stužková....
Problém je však ten, že nemáme program. Ďakujem všetkým, že aspoň ten štrajk vyjde....Snáď niečo vymyslíme....Neviem, či len moja trieda má takéto problémy alebo aj vaša? Nemáme program a ani začiatočné video...ako s tým naložiť? Nikomu sa nič nepáči a nikto nič nerieši...Zabiť...
To je jedno. Pozitívne je, že mám topánky...Áno som vlastníkom 10 cm krások....som nadšená, lebo pri vyberaní topánok som sa cítila ako popoluška. Moja noha je taká úzka, že až....nakoniec som našla tie správne...ešte sa nezabiť :D

Mám aj oznamká :D...pomaly rozdávam...a stále mi ostávajú asi 20 ich mám....:D...nechcete?

:D...dnes som sa uliala...na olympiáde zo slovenského jazyka...nezvládla som sa....no nezabijem sa :D
Idem si čajíček uvariť a životopis napísať...tak sa tu majte :D
Vaša maturantka


2 komentáre:

  1. jééj máte prekrásne oznamka..my máme take totalne odveci..no a my mame stuzkovu 1. decembra a nemame ani kusok programu, nikomu sa nic nepaci vsetci sa hadaju :D

    OdpovedaťOdstrániť