utorok 6. novembra 2012

Dušičky...

Ako ste prežili jesenné prázdniny?...Doma či skôr na cintoríne?
Oslavovali ste Halloween?
Je zvláštne ako ten čas letí. Už je november. Bože akoby to bolo včera ked som bola na dovolenke. Ale to sme odbocili trošičku.... Vráťme sa k prázdninám. Ja osobne som si naplánovala, že sa budem učiť. No myslím, že som tie témy ani nevidela. Trošku som sa na prijmacky učila a písala som poviedku do súťaže...to bude ešte zaujmave... No a samozrejme klasika...treba sa predsa pomodlit za zosnulých. V štvrtok sme poriadne zmokli pri presune na cintorín.... Bola aj sranda. Viete existuje taká hra vedomostna...dobyvatel...je po česky.. to pravidelne hrávam. Existujú však aj v inom jazyku. Ja hrávam ešte vo franine. Viete si predstaviť môjho braceka ktorý sa to snažil hrať vo francúzštine a nevie ani slovo po francúzsky?... Potom sa ani nečudujme, že na otázku koľko je 2x2 odpovedal 1820 :)... Bolo to neskutočné. Nabudúce to možno nahram a ukážem vám tú srandu :D
Ach Jaj prázdniny sú za nami a nás čaká škola. V tejto zime by som najradsej zaliezla pod perinu a nevychadzala....čo vy?
Vaša maturantka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára