utorok 27. novembra 2012

Deň 2 - Prelomový

Unavená...neuveriteľne unavená...nohy ma bolia...ale som spokojná...lebo bol to ten najkreatívnejší deň našej triedy..:D
Ráno
To spanilé ráno. Nikomu som neoznámila, že ráno idem na pol 9 autobus a tak to aj dopadlo. Ráno krásne do ružovučka vyspinkaná som sa zobudila a v tom preblesk...svetlo...do paže....našťastie na mobile som mala pol 8...ako nebolo to hrozné, ale ani ideálne, lebo sprchu som ledva stíhala a všetko do kopy.

Kde to je? Stratila som sa?
Presne tak skoro som sa stratila. Pomaly v Trnave žijem a ja neviem, kde je Jirásková....no zabite ma...nakoniec vďaka tomu, že sa naša trieda situovala na jedno miesto, tak som sa tam dostala...

Ako spraviť z ničoho program? Nemožné?
Pre nás úplná pohodka...zvládli sme to a musím povedať, že bravúrne. Ráno to síce, tak nevyzeralo, ale teraz viem, že máme celkom fajn program a nemusíme sa zaňho hanbiť....no uvidíme, či si to aj naši diváci budú myslieť :D

Tombola?
Nemáme síce šialené veci ako prelet nad alpami, ale tiež máme svoje topy....máme 50 kg mech cukru ( dobre čítate je to 50 kg). Samozrejme kvantum kozmetiky, nejakú žehličku a kancelárske potreby. Je toho dosť...myslím....

Ako to dopadne?
No myslím, že je ťažké robiť unáhlené závery, ale v sobotu to všetko vyvrcholí :D

Vaša maturantka :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára