utorok 13. novembra 2012

Denník maturantky 13.10.2012

Krásny jesenný deň, kozmetika, Sophiina voľba

Cesta domov bola aj napriek okolnostiam tá najpríjemnejšia :D
Začalo to ráno. Chcela som poslať list, pretože ráno nebude veľa ľudí. Kto však mohol tušiť, že pošta bude ešte zatvorená. Škoda.... Tak poobede....Hm..ani poobede som to neposlala, lebo ak bývate v TT a boli ste niekedy v Tescu galérii...no tak rada bola až po Gate... Dôvod? Jedno okienko len otvorené. Kašlem na vás pošlem to zajtra... No a cestou domov som odfotila tieto krásne fotky....

V škole sme ozdobovali našu krásnu triedu, čo lepšie. Veď hlavne, že navonok vyzeráme pripravení na stužkovú :D...aby som vám objasnila, máme všetko len program a začiatočné video nie :D




Traja robili, niektorí kritizovali a väčšina sa vzdelávala o mutáciách :D....balóny už nechcem vidieť...
Ešte nemám odfotené dvere a výsledný look, ale to sa hneď dozviete....keď to budem mať :D

Dnes som si kúpila novú Emmu...zhltla som ju aj s naviakom....a mám krásnu novú čokoládkovú kefku. Domov som prišla úplne premrznutá a preto som si uvarila nový čajíček. Neuveríte bol čokoládový s mätou....podľa môjho gusta :D

Samozrejme mám tu pre vás aj fotku titulky Emmy a zajtra ju možno podrobne rozobereme :D





Tešte sa na zajtra. Pamätajte...každý deň je ojedinelý a treba si ho užívať plnými dúžkami a s ľuďmi, ktorých milujete kým ich nestratíte :D
XOXO vaša maturantka


2 komentáre: