piatok 21. decembra 2012

Anna Karenina

Videla, žasla, nechápala....

                                                       

Čítala som ju, keď to bolo povinné...bola som v SND na nej..nečakala som, že túto úžastnú dvojicu uzavrie ešte 3 perfektná perlička a tou je tento film. Režisér sa pohral so všetkým. Nedá sa to popísať, musíte si to skrátka pozrieť. Jediná vec, ktorá mi vadila bol britský prízvuk...no ale tak to má byť..takže neni to až také veľké....Neuveriteľné premeny...napríklad Jude Law
Takto vyzerá v normále:
                                          
A toto je ako Karenin...
                                     
Podobá sa? Mne padla sánka, keď som zistila, že je to ten a samý človek...
Ešte vám tu prinášam pár momentiek...takže ak ste to ešte nevideli, tak šup šup do kina....:D
Skoro som zabudla...neskutočne ma fascinovali všetky outfity...možno by som chcela žiť v takej dobe...už len preto že každá žena bola prekrásna...:D
Anna Karenina 11

Keira Knightley in Anna Karenina 7




Ešte, čo sa týka Vronského...ten pán na obrázku vyššie...podľa mňa veľmi nesympatický, ale kamarátky by ho láskou zjedli...čo vy?
Videli ste už Annu Kareninu?
Čo si o nej myslíte?
XOXO vaša Maturantka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára