utorok 11. decembra 2012

Winter....

Je to tu...zima krásna a neznášaná




Zimu milujem...už len preto že som sa v nej narodila, ale taktiež preto lebo je to najkrajšie ročné obdobie. Všade len beloba. Ako rozprávka. No napriek radosti z prvého snehu ma vždy prekvapí aj prvá chrípka a nádcha. Tentokrát to vidím na zapálené priedušky, ale už sa teším až vybehnem von a budem sa môcť hodiť do snehu, alebo rovno spraviť anjelika. Milujem to.  Milujem pohľad z okna, keď sneží, ale aj vonku je to rozprávkové. Taká moja malá rozprávka. :D.                          

Každoročne sa teším na prvého snehuliaka, ktorého už 10 rokov pravidelne stavám s jednou mojou super kamarátkou. Vždy to skončí tým, že nás buď jej alebo môj brat zguluje...
Ďalej tu máme neuveriteľnú výhodu v podobe lyžovačky. Síce nelyžujem od malička a lyžovať ma naučili až na lyžiarskom na gympli, ale je to jediný šport, ktorý mi ide. Keďže moji rodičia nelyžujú, tak musím prosiť iných, aby som mohla ísť s nimi. Minulý rok to bol perfektne strávený silvester na Donovaloch spolu s bočným lyžovaním. Tento rok to zatiaľ vidím na Slovinsko, ale nebude mi vadiť ak sa to zmení. Veď predsa len lyžovanie je super a je jedno či v Tatrách alebo v Alpách. Možno budem tvrdiť niečo iné, keď sa odtiaľ vrátim,ale toto je môj názor teraz. :D
Zima má však aj svoju odvrátenú stránku a to nechutné topenie tej nádhery, z ktorej sa stane niečo otrasné. Taktiež nemám rada zimu bez snehu, lebo to akoby zima nebola. Čo vy a zima? Lyžovačka? Sneh? Snehuliak?
XOXO Vaša maturantka

2 komentáre:

  1. Já jsem se narodila na jaře a v zimě bych ani nechtěla, ale je pravda, že je to nádherné (občas) myslím všechen ten sníh kolem, světílka na stomech, takový ten Vánoční čas :-)

    Galaxy giveaway !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento článok ako keby som na 70% písala ja:D
    milujem zimu, len ma štve, že neni snehu. Topí sa to a vonku nevidno tú krásu, ale potopené hnusoty.
    A takisto je lyžovanie jediný šport, ktorý mi ide a po lyžiarskom som sa doň zamilovala, škoda, že moji rodičia nelyžujú no-.-

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati

    OdpovedaťOdstrániť