piatok 21. decembra 2012

Once upon a time...

Kde bolo tam bolo....tak takto si pamätáme začiatok každej rozprávky, ale čo keď sa rozprávka stane skutočnosťou? Snehulienka sa ocitne v skutočnom svete....Nikdy ma to nelákalo, ale za tento týždeň som to priam zhltla....





Keď to začalo, tak som to len prechádzala bez povšimnutia, ale teraz? Kamarátka ma presvedčila o úžasnosti a ja som si to pustila a uverila...neuveriteľné....Hltala som to....Mám rada kombináciu skutočnosti a fantázie a oni to dokázali vynikajúco :D...zjedla som to aj z naviakom....nebudem prezrádzať, len si to musíš pozrieť...


Snehulienka, ktorá vyzerá perfektne s dlhými vlasmi, ale jej trošku odstávajúce uši nie sú pekné s krátkymi :(


Po našom Martinko Klingáč....tento herec je pán...videla som ho už vo viacerých filmoch a seriáloch, ale tu je najlepší.....rozdiel medzi Mr.Goldom a Rumplestiltskinom je zjavný a impresívny :D

Každá rozprávka musí mať aj svoju zlú kráľovnú....len ona nie je až taká zlá....chce len lásku svojho syna...

Aaaaaa...on je tak pekný...je prekrásny muž s tromi menami princ Charming/ Krasoň/ James.....zaslúži si aj 15 :* :D

Červená čiapočka? Áno, ale nie až taká normálna :D

Hovorí vám niečo Jimmy Cricket? Tak toto je jeho predstaviteľ :D



Teraz ma čaká 2. séria :D
Videli ste už Once upon a time? Čo si o ňom myslíte?
XOXO vaša Maturantka :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára