piatok 12. októbra 2012

Začiatky...

Maturita....strašiak pre niektorých stredoškolákov...čo o nej treba viac povedať?Ja...maturantka, ktorá sa rozhodla podeliť o svoje skúsenosti a trápenia s ostatnými. Chodím už konečne posledný rok na GJH do Trnavy. Je zložité vám o tom hovoriť. Kto nepozná tak ten neuverí :D

Náš ústav :D
Ale nie...nie je až taký hrozný...spýtajte sa sami seba...ktorá škola nie je hrozná?...tak a tu to máte.
Dosť o škole...o mne sa postupne dozviete...každý deň vám niečo nové prezradím :D Všetko sa včas dozviete...Nebojte sa. Dnes ste sa dozvedeli moje ciele...No dobre ešte nie, ale dozviete sa :D
Mojím cielom je vám priblížiť môj svet a môj posledný rok na strednej...:D...verím vo vašu podporu a láskavosť v komentároch :D
Vaša maturantka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára