utorok 16. októbra 2012

Denník maturantky 3

Krásne počasie, že? Dnes sme sa prebudili do spanilého upršaného počasia...Ja viem je prekrásne...Len škoda, že treba vstať z postele a ísť na bus do školy...

Najlepšie by bolo v takomto počasí zobrať úžasnú knižku, zaliezť do postele a piť čajíček...

Je to sranda, ale môj braček dnes ráno povedal, že v daždi sa jemu najlepšie učí..no posúďte sami...Možno sa dobre spí cez hodiny, ale inak nič. Nádcha sa ma už nedrží našťastie :D...cez víkend sa to trošičku učučkalo...snáď sa znova nespustí. 
Vráťme sa však späť k dažďu... Dnes keď som vyšla von, tak som myslela, že sa na päte uvidím a zaleziem späť do vnútra. Čakala ma však dlhá cesta na zastávku...potom jazda preplneným autobusom a nakoniec cesta do školy...V škole...to bolo ako v škole...Bohužiaľ sa ukázalo, že či počítam príklady alebo nepočítam moja matikárka ma vždy vie prekvapiť, aby som to mala za 3 :( .... a to chcem ísť z toho maturovať. Celý deň som sa modlila, aby konečne zazvonilo a aby konečne prestalo pršať. Ani jedno sa nechcelo splniť. Čas sa vliekol a ja som zaspávala. Bože...pršať neprestalo a mňa čakala polhodinová preskakovačka cez bačoriny až na zastávku. Nie..v TT nie sú také vymoženosti, že každých 5 minút chodí bus...bohužiaľ nie..musím si to odšlapať... Domov som prišla značne vyčerpaná, sklamaná a do nitky mokrá.


Tak som si uvarila horúci čajíček a pustila som si Dark Shadows s Johnnym Deppom...perfektný film :D..teraz ma čaká ešte Kto chytá v žite..a postielka... Môj jediný verný partner, ktorý ma nikdy nasklame :D
Dobrú :D
Vaša maturantka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára