pondelok 15. októbra 2012

ôsmy svetadiel :D

Videli ste ho už? Nie..tak šup šup po lístky. Je to niečo úžasné a nezabudnuteľné :D

Obsadenie: Prvýkrát, keď som na tom bola tak som mala obsadenie v hlavnej úlohe s Nelou Pociskovou. Každý ju pozná. Každý vie, že je talentovaná. Tentokrát som však mala mladú neznámu Dominiku Richterovú, ktorá  to odspievala perfektne a odtancovala, no dajme tomu slušne :D...viete miestami bola mimo :D
Čo sa týka mužskej hlavnej roly...pamätáte si na Susedov? Áno tých susedov s Petrom Marcinom a Andy Krausom....no tak práve herec menom Tomáš Majláth, ktorý tam hral Gergeja, hral v 8svetadiely Tomáša. Teda hlavnú mužskú rolu. Druhýkrát som mala iného a to Petra Markanského. U týchto dvoch sa nedá povedať, kto bol lepší, lebo mne sa páčili obaja :D. 
Ďalej tu máme Erika. Záporňáka. Prepáč..ale lepší bol o 100% Jano Slezák :D
Potom sú tu len také nepodstatné role...ale nie samozrejme, že všetky sú podstatné. Avšak ja spomeniem už iba tanečníčky. Mala som to šťastie, že som videla moju učitelku tanca Ivku Kučerovú ako tancuje. Bola som neskutočne šťastná a hrdá na to, že ma učila.
Dej: Čo vám poviem. Podľa mňa bol trošku nedomyslený a strašne rýchlo napackaný. Veď na tie pesničky by sa dal spraviť tak krásny muzikál. Ale čo už. Je to len môj osobný názor.
Pesničky: ELÁN...toto jedno slovo hovorí za všetko. Počúvali to naši rodičia a budú to počúvať možno aj naše deti. Chytlavé melódie, ktoré zahrejú pri srdiečku. Som len pravým obrazom. Dnes ak ste ma stretli, tak ste nič iné nepočuli len to ako si pospevujem :D
Presuňme sa už menovite k pesničkám...
Ako inak by to začalo ak nie STUŽKOVOU
Zaujímavé podanie, ktoré bolo geniálne...:D

Ďalej nasledovala VALIACE SA KAMENE


KRÁĽOVNÁ BIELYCH TENISIEK


VYMYSLENÁ

KAMARÁT


KOĽKO A ČO ZA TO
AJ KEĎ BEZ PEŇAZÍ
AK NIE SI MOJA
LEN KÝM TU SI

KAMIKADZE LÁSKY
LÁSKA MOJA

MÁM KÝM NEMÁM/NEVIEM BYŤ SÁM
JEDENÁSTE PRIKÁZANIE

ZAJTRA
Nela v muzikáli Ôsmy svetadiel

ČAKÁM ŤA LÁSKA
KASKADÉR
OSMY SVETADIEL

A KLAŇAČKA :D

Dúfam, že som vám navodila príjemnú atmosféru...a ešte pre vás mám predsa len niečo a to ukážku, ktorú som našla. Síce je z českej verzie, ale je rovnako úžasná :D


Príjemné pozretie prajem :D
Dúfam, že som vás navnadila a idete si kúpiť lístky :D
Vaša maturantka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára