sobota 13. októbra 2012

Školský veľtrh

Boli ste? Zmeškali ste ho? Nevadí :D...Ja som bola a všetko videla.
Každá škola chcela byť tá pravá a tá ideálna pre vás. Preto sa nečudujte, že na každom rohu som bola zastavovaná ľuďmi, ktorí ma prehovárali o tom, že práve ich škola je tá pravá :D Niekedy sa nám podarilo ujsť, ale niekedy zas nie....Ostalo mi kvantum prospektov, ktoré ani potrebovať nebudem, ale bola aspoň zábava. Pravda je taká, že som sa dozvedela aj dosť zaujímavostí o tých či onakých školách. Normálne začínam rozmýšľať nad štúdiom v zahraničí :D
Ak ste ho zmeškali, tak ste prišli o jedinečnú možnosť uliať sa zo školy...a ešte aj s ospravedlnenkou. No taký luxus sa často nenájde. 




Kde? Kedy? Ako?
V utorok som išla navštíviť kamarátku do jej triedy. Keď som tam vstúpila, vyzeralo to tam ako keby boli minimálne chrípkové. Na môj spýtavý pohľad odpovedala tým, že všetci sú na veľtrhu v BA. Tak sme sa dohodli, že pôjdeme v stredu spolu. Naplánovali sme si cestu...úplne do detailu...:D
Ráno sme vyrážali o pol 8 z TT na osobáku, ktorý mieril na stanicu Bratislava- Nové Mesto. Tam sme nastúpili na električku a chvíločku sme sa viezli. Bolo komické sledovať ako autá náhliace sa do práce a do školy stoja v šóre a my okolo nich bez ničoho prechádzame (poznámka...netreba auto stačí električka v BA :D). Navigácia je mocný pán a vďaka nej sme sa nestratili a trafili do Národného tenisového centra, kde to bolo. Milá teta pri okienku nám dala našu prvú brožúrku a poslala nás tam, kde sme si mali vyzdvihnúť ospravedlnenky. (Bohužiaľ sme ich nezohnali :( ) 

Vystavovatelia
Áno, aj im by sme mali venovať aspoň chvíločku. Boli trpezliví pri vysvetlovaní a hlavne vytrvalí. Týmto zdravím toho chudáka, čo stál a zastavoval ľudí pri STU...:D Ako STUBA je fajn škola aj rozmýšľam, že tam pôjdem, ale no...šak stavebná....to hovorí za svoje. Ako inak na ekonomické školy stáli rady ľudí, ktorí chceli vedieť, čo najpodrobnejšie info o svojej vysnívanej škole ( Čo na tej ekonomike vidia?). Najmenej ľudí bolo asi najme pri JAME...( Janáčkova akadémia muzických umení)..aj som sa tam zastavila, že by som rada info (veď nádejná herečka som :D). Tety (profesorky asi), čo tam stáli, ma prepálili pohľadom. Ja som si zobrala brožúrku a šup už som nebola....Prišli o budúcu herečku...:D...
Samozrejme, čo by to bolo bez zahraničných škôl (nerátam české...veď sme ako rodina :D). Našlo sa tu všetko. Milý pán z Holandska ma poinformoval o ich úžasnom anglickom programe...(smola starouši...máš vysoké školné). Okrem holanďana ste tu však mohli nájsť aj cyperčana, čecha ( ktorý zastupoval francúzsku školu :D), maďara, množstvo nemcov a rakušákov.... Všetko...normálne ste sa pomaly cítili ako na medzinárodnom veľtrhu v Berlíne...len trochu menšom. 



8 hodín v BA...(moja  predstava a rodičov predstava)
Presne tak...v BA sme strávili spoločne až neuveriteľných 8 hodín...Nemyslite si nie som taká šibnutá, že by som 8 hodín krúžila na veľtrhu... O 10 sme spravili bye bye veľtrh a prešli sme do Polusu...Smer nákupy...Veď prečo to nevyužiť :D. Pobehali sme všetko hore dole nakúpili kopu vecí. Nohy bolia ešte dnes od toľkého chodenia. Stálo to však za to.

Skoro stratené na Trnavskom mýte
Pravda pravdúca...skoro sme sa stratili. Chceli sme ísť na stanicu, a preto sme na Trnavskom mýte museli prestupovať. Vystúpili sme z električky. O 4 minúty nám šiel trolejbus. Super podchod...možno niečo zaujmavé nájdeme. Aj sme našli. Veľké ako šlak...s názvami ulíc. Keby tam boli aspoň čísla...Tak sme začali pokus omyl a vstúpili sme hneď do prvého na ľavo. Mali sme šťastie, lebo sme išli správne. Už sme počkali len na zelenú. Prešli cez prechod a stihli sme to. :D

Lístky, ó lístky
Kamarátka omylom ešte v TT kúpila aj tam aj späť lístky. Problém bol však ten, že boli na osobák a zrýchlený len a boli z BA-Nové mesto. My sme však stáli nastúpené už na hlavnej stanici :D....Avšak milá pani pokladníčka nám to prerobila a namiesto jedného lístka sme mali 3 lístky a zaručenú cestu rýchlikom domov. Viete jeden bol ten pôvodný, 2. bol doplatok za rýchlik a 3. bol cesta z BA hlavná stanica do BA- Vinohrady. A už sme len čakali na náš vysnený rýchlik, ktorý smeroval až do Košíc :D

Lokomotíva naša milovaná
Nastúpili sme do vlaku. Mali sme šťastie, lebo sme si obsadili miesta, ktoré boli pohodlnejšie ako niektoré v 1.triede (boli sme v 2. :D ). S nami sedela ešte jedna milá pani a jedna študentka, ktorá si čítala knihu. Vlak sa rozbehol. Po pár minútach k nám prišla sprievodkyňa, aby nám skontrolovala lístky. Po dlhom vysveltovaní nám povedala, že nám verí a pokračovala ďalej. Viete jej sa nezdali naše tri lístky :D...Išli sme a išli. Najbližšia zastávka mala byť TT. Keď tu zrazu sme zastali. Najskôr sme si mysleli, že púšťame nejaký vlak alebo čo...ale opak bol pravdou...Prešli okolo nás tri vlaky alebo boli 4? A stále sa nič nedialo. Po 15 minútach už bolo na chodbe počuť nepokoj a zvedavosť...Po 20 minútach sa objavila sprievodkyňa, že sa pokazila lokomotíva. Super. Čakali sme ešte ďaľších 20 minút, kým prišla nová. Boh vie, kde ju zháňali :D...Do TT sme prišli so 45 minútovým meškaním a mne ušiel autobus...Super. Nič lepšie sa mi prihodiť nepodarilo. Len to, že som hodinu musela čakať v TT...:(

Bol to však fajn deň :D...Lepší ako v škole...
Dúfam, že so vás aspoň trošku pobavila svojou super príhodou...
Aj nabudúce
Vaša maturantka :-D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára