pondelok 15. októbra 2012

Denník maturantky 2

Ako to najvystížnejšie popísať...dnes je PONDELOK...
to hovorí samo za seba...po včerajšom večeri strávenom v ROH v TT....sa mi ráno teda vôbec nechcelo vstávať. Keď som sa už konečne, ale odhodlala vystúpiť s postele, tak som dostala facku..nie skutočnú, ale len takú pomyselnú. Ostala mi neuveriteľná zima. Pod mojou perinkou predsa len bolo lepšie. Avšak to nebolo všetko je október, ale vonku je počasie akoby už bola pomaly polovička decembra. Ja to skrátka nechápem a chcem LETO.
Škola..nebudem vám ju opisovať. Dnes som konečne obdržala druhú várku oznamiek..nebojte sa, keď príde ten správny čas tak vám ich ukážem :D....moji milovaní spolužiaci sa rozhodli, že všetko čo ma napadne zamietnu...ako je toto možné? Ja ich kašlem...už ani prstom nepohnem..hauk
Vaša maturantka :D
P.S. : Dnes trošku krátke..prepáčte :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára