štvrtok 4. apríla 2013

Neobyčajná veľká noc!

Nepamätám si, že by som niekedy zažila takúto šialenú veľkú noc....


Počasie
Šialenstvu sa medze nekladú, a preto Perinbaba nasnežila aj 30.3....veď prečo nie. Pamätám si ako asi pred 2 alebo 3 týždňami, keď sa prvýkrát na jeden deň oteplilo, som si povedala, že chcem, aby na veľkú noc bolo takéto počasie....nebolo....
Sneh všade....čakám kedy sa všetko zobudí a bude konečne jar.... CHCEM TEPLO!!!!

Rakúsko
Druhou zvláštnosťou tejto veľkej noci bolo, že som nebola doma. Navštívila som termálne kúpele blízko Gratzu ( ani názov si neviem zapamätať.... Bolo perfektne. V jednom resorte sme mali všetko. Aj napriek zlému počasiu nám bolo super, lebo sme ho nepociťovali. Bol to taký únik z reality....


Všetko však už skončilo a dnes idem znova do školy ( áno dnes, lebo včera som mala voľno)...
XOXO vaša maturantka
Aké ste mali vy prázdniny?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára