štvrtok 4. apríla 2013

Katastrofa

Je štvrtok a ja chcem konečne zomrieť.....



Milý denníček!!
Ráno, keď som sa zobudila som nečakala, že tento deň sa takto zvrtne. Konečne po dlhých zimných dňoch vykuklo slniečko...vytiahla som slnečné okuliare :)....
Koniec pozitívnych vecí....

Od nášej zvady som sa s Lukášom nebavila, ani som ho nestretla, no dnes som mala tú česť. Predsa len nie sme taká obrovská škola, aby sme sa nestretli. Úsmev na perách a akokoľvek mi ublížil nedokázala som sa neusmiať. Nedalo sa to.

Sklamanie ma čakalo, keď som zistila, že jedna z mojich dobrých kamarátiek ( aspoň som si to myslela ma obviňuje za mojím chrbtom z toho, že Lukáš sa mi páči len preto, že o ňu mal kedysi záujem....prečo by som to robila?

Záver? Na Lukáša sa zabudnúť nedá, no musím zamurovať všetky pocity, aby som do prázdnin vydržala
Drž mi palce...s láskou Lola

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára