sobota 30. marca 2013

Maturujem, maturuješ, maturujeme....

A je to za nami...týždeň učenia a testov máme za sebou....



Dva dni z troch...
Dobrá bilancia nie?....čo hovoríte na slovenčinu? Dosť zákerná.... Ten Mak to do slova a do písmena zabil.... Jedna jediná kniha, ku ktorej som sa nijako nedostala a oni ju musia dať na maturu....zabiť ich...
Ale čo už...bol tam tak bol...neskončilo to snáď až tak zle...
Nik však netuší, ako to v skutočnosti skončilo...nucem mlčí...robia okolo toho tajnosti ako okolo štátneho tajomstva...veď je to len pár testov, ktoré sú aj tak len formalita....
Čo už...

Vizuálna stránka
Obleky vyžehlené...snáď ešte pasujú od stužkovej... My sme mali vyžehlené sukne...vyleštené lodičky...pripravené jarné plášte a blúzky...a boli sme pripravené...
V nedeľu sme sa tešili aké krásne počasie a potom sa to postupne posralo...v utorok sa to dalo ešte vydržať...no štvrtok to celý zabil...sneh...myslela som, že ma prekotí, keď som to videla... Musela som vytiahnuť čižmy a sukňu vymeniť za rifle....

Keby to tak bolo všetko...
Záveje a oslava maturít...to ma ešte v štvrtok čakalo... Keď som sa na 6 večer viezla do Trnavy, myslela som si, že sa už nevrátim.... Nakoniec to až tak zle nedopadlo. Domov som došla po 11 s tým, že celá dedina okrem našej ulice bola bez prúdu... Záveje na chodníkoch boli po kolená....

Všetko zlé je na niečo dobré...
Aj napriek zlému počasiu, mám neoficiálne spravené písomné maturity a v štvrtok som prežila super večer so super ľuďmi....


Ako vyzerali vaše maturity?
XOXO vaša maturantka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára