štvrtok 17. januára 2013

Rogla...

Je to kopec...kúsok od Slovinsko - Rakúskych hraníc...prečo ho spomínam? Lebo som tam prežila neuveriteľný týždeň  s vynikajúcimi ľuďmi...


29.12 začalo moje dobrodružstvo na miesto, o ktorom som nič nevedela. Pravdu povediac som nevedela ani kam idem... Vedela som len jediné: Idem sa lyžovať do Slovinska a vrátim sa 5.1....

Cesta
Nič príjemné, keď sedíte v strede medzi dvoma sedačkami...aspoň bolo vzrúšo :D
Celú cestu žiadny sneh....nič....Zreče...mestečko pod Roglou, ktoré je známe tým, že sú to kúpele, bolo plné slniečka a teplúčka. V svetríku by ste v pohode prežili...neverila som, že bude sneh...bol...


Aha sneh!!!
Postupne sme pozorovali väčšie a väčšie fliačiky snehu...a dúfali vo veľké kopisko snehu..a aj sa nám to podarilo :D
60 cm prírodného snehu....čo si ešte priať?
Bolo to krásne...



Svah


Kombinácia množstva svahov..to je ono..najlepšie...Najlepšie sa lyžovalo v našej dolinke...neviem, ktorý je to svah takže vám nepoviem :D :D....Ale bolo super. Slniečko svietilo a my sme každým dňom videli ako sa sneh topí...nesnežilo a nesnežilo



Ale bolo super a to je to hlavné....

Silvester v štýle Slovincov bol zvláštny. Viete, keď niekam idete na Silvestra, tak si musíte večeru objednať zvlášť. Keď som bola na Donovaloch, tak jedlo roznášali čašníci. No tu? Švédske stoly. A preto si určite viete predstaviť, keď sa celý hotel nahrnie k nim. Vyzeralo to ako u nás, keď sa ľudia hrnú na teplé rožky :D. Po večeri nám prišla zaspievať odhodlaná speváčka, ktorá povedala, že je najpopulárnejšia v Slovinsku. Keď začala spievať, tak by ste si mysleli, že to kvantum Slovincov, čo tam bolo si bude pospevovať, ale nie. Iba čašníci sa z naj tešili a pospevovali si. My sme sa preto odobrali hore. Zahrali si scrabble, pripili si a bol nový rok....

Keďže sme sa lyžovali, len do nejakej 3 tak sme mali prakticky väčšinu poobedia voľno. Chodili sme do bazéna. Hrali karty. Povzbudzovali sme Zuzulovú. Hrali sme florbal = večné zvady medzi nami, že kto má pravdu. Celý deň sme sa tešili na večerný florbal. Moje modriny sú svedkom, že neklamem : D

Po večeri sme mali možnosť sa ísť zabávať do haly. Vždy tam bola nejaká živá hudba. No my sme sa radšej rozložili v kútiku , kde boli kreslá a stôl a hrali sme scrabble. Hrali sme tak, že moji krstní spolu, potom ja som hrala s chalanom, čo s nami bol a nakoniec hrali jeho rodičia spolu. Mali sme tú smolu, že sme prehrali...a to nie raz.

Jeden večer si zmysleli, že kto prehrá pôjde sa bežkovať za trest. No a prehrali sme... V živote som nestála na bežkách. Keď som ich zložila, povedala som nikdy viac. No teraz, myslím, že by som ich aj brala : D

Ako ste sa mali vy? Ako ste prázdninovali? Aký ste mali silvester?

XOXO vaša maturantka

2 komentáre:

  1. Ó, tohle je jako sen. Škoda, že ji mě nevzala s sebou ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne sen...škoda, že treba vstávať...verím, že sa tam raz vrátim a aj tebe to odporúčam a možno sa tam stretneme ;D

    OdpovedaťOdstrániť